δασκαλοι οι συνεργατες των γονιων.

Θυμαμαι τους δασκαλους μου οταν πηγαινα και γω σχολειο.  Αλλοι κοντοι, ψηλοι, στριφνοι , ξινοι, αποτομοι.

Τωρα που πηγαινει ο γιος μου σχολειο τους εμαθα απο την καλη.  Μπαινουν στην ταξη να κανουν την δουλεια τους και φευγουν. Φροντιζουν να κατηγοριοποιουν τα παιδια με ταμπελες {αν υπαρχει και προβλημα ακομα χειροτερα}, με ικανοτητες, να δειχνουν προτιμησεις στα παιδια που οι γονεις τους ειναι “καποιοι”.

Δασκαλοι που δεν ξερουν εν ετη 2007 τι ειναι δυσλεξια, διαχυτη αναπτυξιακη, συνδρομα. Εχουνε μαθει και εκπαιδευτει να  κανουν μαθημα στα “φυσιολογικα παιδια”, τα αλλα θα βρουν τον δρομο τους.

Δασκαλοι που εχουν ολη την μαθησιακη ικανοτητα αλλα..δεν εχουν αυτο το κατι για να επικοινωνουν με τα παιδια.

Τα παιδια ειναι σαν τον πηλο, την πλαστελινη , δεν φτανει η τεχνη για να την πλασεις θελει και μερακι, αν δεν το εχεις το εχασες το παιχνιδι.

Βεβαια μεσα στον βουρκο του “περαστε – σκουπιστε – τελειωσατε” υπαρχουν και λιγες εξαιρεσεις. Αυτοι που χαλανε την πιατσα στους αλλους γιατι ενδιαφερονται, δεν ξεχωριζουν, ενημερωνονται, εχουν επαφη με τους γονεις και επικοινωνια.

Πολλες φορες βεβαια φταιμε και καποιοι γονεις που πιστευοντας οτι εχουμε τα τελεια παιδια δεν βλεπουμε ποια ειναι πραγματικα τα παιδια μας ,αδιαφορουμε, δεν επικοινωνουμε μαζι τους.

Απο προσωπικη μου εμπειρια ειχε ο γιος μου δασκαλα που δεν επικοινωνουσε με τα παιδια- αποτελεσμα στο τελος της χρονιας δεν εκανε οτι ηθελε η δασκαλα μες την ταξη …..αλλα ο γιος μου.

 Δασκαλα τυπικη στο μαθημα της , απομακρη αλλα συζητησιμη με τους γονεις, εβαζε ορια και κανονες στους μαθητες της.

Δασκαλα θυσαυρο, αψογη στην συμπεριφορα με τα παιδια, αψογη στο μαθημα της, δεν εβαζε ταμπελες, δεν μειωνε τα παιδια ,δεν αγχωνε τους γονεις.

Οσο για τους πιο υψηλους , ο διευθυντης ηταν παντα απομακρος, απολυτος ,με την ικανοτητα να με κανει ρομπα μπροστα στους αλλους γονεις, να με κανει να νιωθω  υπευθυνη και ασχημα για αυτο που συμβαινει στο παιδι μου.

Ο τελευταιος τυπος δασκαλας ηταν “η ασυγκρατητη” που για ενα πατατακι πηρε το δικαιωμα να χαστουκισει, γρατζουνισει το παιδι μου φερνοντας το σε πολυ ασχημη ψυχολογικη κατασταση,με αποτελεσμα εκεινος να κανει κακο στον εαυτο του.

Αγαπητοι εκπαιδευτικοι μην ξεχνατε οτι η αγαπη σας για τα παιδια, σας οδηγησε να ακολουθησετε αυτο το επαγγελμα.

Δεν ειναι ολα τα παιδια το ιδιο, πλησιαστε , αγαπηστε τα, δεν δαγκωνουν , εκπαιδευστε τα . Διαβαστε , ενημερωθειτε για καποια περιπτωση που μπορει να σας τυχει {σαν το  δικο μου παιδι}. Μην   κανετε διακρισεις  !!!! Συγκρατηστε τον εαυτο σας ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΧΕΙΡΟΔΙΚΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ.

Οσο για σας κυριοι και κυριες διευθυντες ακουστε τι εχουν να σας που οι γονεις, συμμεριστειτε τον πονο τους, δειξτε τους σεβασμο και συμμορφωστε αναλογα τους εκπαιδευτικους σας. 

Αυτες ειναι οι εμπειριες μου απο το σχολειο του γιου μου και δυστυχως ειμαστε ακομα στο δημοτικο , δεν θελω να σκεφτομαι τι με περιμενει μετα.

Εδω θα ειμαι ομως για να τα φωναζω και να τα κρινω θετικα και αρνητικα. Δεν μπορει υπαρχουν και “ανθρωποι”

να ειστε καλα σουλα

5 Responses to “δασκαλοι οι συνεργατες των γονιων.”

  1. agorafoviagr Says:

    Υπάρχουν φίλη μου Σούλα όπως το επισημαίνεις σωστά διαφόρων ειδών δάσκαλοι που στην ουσία άνθρωποι είναι. Όπως υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι, έτσι υπάρχουν και καλοί και κακοί δάσκαλοι. Δε θέλω όπως και εσύ να ισοπεδώσω τον εκπαιδευτικό κλάδο. Κάποιοι όμως εκπαιδευτικοί, δε γνωρίζουν πως να φερθούν στα παιδιά, εις βάρος των τελευταίων. Όταν βλέπουν μέσα στην τάξη ότι έχουν ένα παιδί με μια δυσκολία, πρέπει όπως σωστά λες να ενημερωθούν. Το παιδί στο σχολείο είναι κάτω από τη δική τους ευθύνη. Στη παιδική δε ηλικία όπως το λες είναι σαν από πηλό. Η χειροδικία είναι καταδικαστέα. Δηλαδή στο 2007 απορώ πως κάποιοι δάσκαλοι ακόμα βλέπουν τα παιδιά σαν να είναι ζώα. Δεν ξέρω αν είχα παιδί και μου το χτυπούσε ο δάσκαλος πως θα φερόμουν. Ξέρεις Σούλα, στο δημοτικό πέτυχα τη φουρνιά εκείνων των δασκάλων που και σφαλιάρες δίνανε και σου λέγανε “άνοιξε το χέρι” και με την ξύλινη βέργα στο χτυπούσανε. Δε θα ξεχάσω ποτέ μου τις φυσιογνωμίες των δασκάλων (ήταν λίγοι ευτυχώς) που με χτυπήσανε. Σχετικά με τις διακρίσεις: Ο δάσκαλος είναι αυτός που πρέπει να προστατέψει το παιδί από τις διακρίσεις και τις ταμπέλες που μπορεί να βάλουν τα άλλα παιδιά, και όχι ο ίδιος να τις δημιουργεί. Πιστεύω ότι οι εκπαιδευτικοί κάνουν στην πλειοψηφία τη δουλειά τους όσο μπορούν καλύτερα. Όμως θα πρέπει να προσέξουν στις δύσκολες μέρες, γεμάτες με άγχος, με πίεση, με οικογενειακά προβλήματα σε πολλά σπίτια, περισσότερο την ανθρώπινη πλευρά των παιδιών. Δηλαδή να νοιαστούν και για το χαρακτήρα των παιδιών και όχι μόνον για τις γνώσεις που θα τους μεταφέρουν. Τα παιδιά, σήμερα έξω βομβαρδίζονται από παιχνίδια και εικόνες βίας πολύ περισσότερο από εμάς (είμαι 33 ετών). Αυτά τα πράγματα μπορεί να προκαλέσουν παραβατικές συμπεριφορές απο μικρές ηλικίες. Εδώ ο ρόλος του δάσκαλου στο χώρο του σχολείου είναι καταλυτικός. Πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι – λειτουργοί – δάσκαλοι και λίγοι επαγγελματίες – δάσκαλοι. Τουλάχιστον θέλω να το πιστεύω. Υπάρχουν φίλη μου Άνθρωποι.
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  2. soulaa Says:

    Η πλειοψηφεια θεωρω οτι μολις περασουν τα χρονια τους φευγει η σπιθα. Η μια του δασκαλα την εκανε ο μικρος οτι ηθελε, παντα εκεινη με αγχωνε και μου παραπονιοταν τι να τον κανει στα μαθηματικα επειδη ειναι γρηγορος;; δεν ακουγε τι της ελεγα, με αποταλεσμα να μου πεταει το μπαλακι εγω να το περνω και …..φαυλος κυκλος. Αυτη η δασκαλα οχι οτι δεν ηταν καλη ως ανθρωπος απλα θεωρω οτι δεν ειχε ολο το πακετο για να γινεις εκπαιδευτικος. Σε αυτη την δουλεια πρωτα σημασια εχει το ποσο επικοινωνεις με τα παιδια, τι μεταδοτικοτητα εχεις και μετα νομιζω το μαθησιακο κομματι.
    Η επομενη οκ , εχοντας την φετινη μας δασκαλα καταλαβα ποια ειναι η διαφορα του να ξερεις πως θα αντιμετωπισεις καταστασεις, πως θα βαζεις ορια και κανονες ,πως να βλεπεις τα παιδια σαν να ειναι αναποσπαστο κομματι της δουλειας σου και να τους συμπεριφερεσαι με αγαπη. {καταλαβες τι εφταιξε;;; 2 χρονια που ετρωγα το αγγουρι και ημουν συνεχεια χαλια , μετα ηρθε το παγωτο με το κερασακι και καταλαβα την μεγααααααααααλη διαφορα}
    να ειστε ολοι καλα με εκτιμηση σουλα

  3. agorafoviagr Says:

    Φίλη μου Σούλα θέλει υπομονή και ψυχραιμία. Θέλει και κάποιοι δάσκαλοι να μάθουν να φέρονται και να μην παραφέρονται ούτε λεκτικά ούτε χειροδικόντας. Η σωματική και η ψυχική βία απαγορεύονται από το νόμο. Γιατί όμως ο νομοθέτης απαγόρεψε και την άσκηση ψυχικής βίας; Γιατί γνώριζε πόσο κακό προκαλεί. Ειδικά δε όταν έχουμε παιδιά, θα πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί γιατί τα παιδικά ψυχικά τραύματα μπορεί να μείνουν για χρόνια και να επηρεάσουν τη μετέπειτα συμπεριφορά του παιδιού. Μπορεί το παιδάκι να μην ήθελε μετά τη σφαλιάρα που έφαγε να πάει σχολείο ξανά. Αυτό το κόστος ποιος θα το επωμιζόταν; Σε τέτοια ζητήματα θα πρέπει να είναι ευαίσθητοι και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και να προστατεύουν το γονιό αλλά και το παιδί που βρίσκονται θύτες μιας απρεπούς συμπεριφοράς. Όπως λες δεν είναι μόνον το κομμάτι του να μεταφέρεις γνώσεις. Είναι και το κομμάτι της διάπλασης του χαρακτήρα του παιδιού. Και εκεί χρειάζεται πολύ δουλειά στο δάσκαλο.
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  4. soulaa Says:

    “Μαμα αν εφευγα απο τον χωρο του σχολειου και ερχομουν μονος προς το σπιτι η κ. ταδε θα με κυνηγουσε ακομα;;” Αυτο με ρωτησε το παιδι ,και οταν το συζητησα με το διευθυντη και του ειπα να της μιλησει να γινει λιγο πιο ηρεμη μαζι του μου ειπε ” ναι, να της κανουμε καμια ενεση καταστολης !!!!!!!!!!!!!!!!!”
    σε ευχαριστω σουλα

  5. agorafoviagr Says:

    Θράσος και ειρωνεία απέναντι στον πόνο του γονιού. Κρίμα στο δάσκαλο φίλη μου. Μάλλον πρέπει να φοιτήσει περισσότερο στο σχολείο της ζωής……
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: