Και συνεχιζουμε……

Και ετσι τελειωσε αλλο ενα καλοκαιρι και μπηκαμε στον ρυθμο της πολης. Τα φωτα, οι δρομοι, οι δραστηριοτητες  μας, το σπιτι, ακομα και το καυσαεριο μου ειχε λειψει!!

Αλλη μια χρονια ξεκινα για τον γιο μου και εμας. Παντα με εναν φοβο…..ενα αγχος……μια ανησυχια….κατι τελος παντων.

Καποιες φορες νομιζω οτι ειναι αλλο παιδι  ηρεμο, κοινωνικο, τρυφερο, ευγενικο……Και αλλες παλι αποτομο, νευρικο, με εμμονες, γκρινιες, απροβλεπτες συμπεριφορες και αντιδρασεις.

Οταν πεφτω πολυ χαμηλα ,ψυχολογικα, παρακαλω τον Θεο να μας εχει ολους καλα ,να μας δινει δυναμη, υγεια και κουραγιο να ανταπεξελθουμε σε αυτον τον τοσο δυσκολο αγωνα. Εναν αγωνα που δινουμε καθημερινα με ολους,δασκαλους, διευθυντες, γονεις, φιλους, συγγενεις, αγωνα ακομα και με τον εαυτο μας.

Ο μικρος μου “αγγελος “που δεν ειναι μικρουλης πια {10 χρονων πια}  αρχιζει με δειλα βηματα να μπαινει στην εφηβεια.  Παρολαυτα ειναι ακομα αφελης αλλα πολυ γλυκος . Ενα σωμα που μεγαλωνει πιο γρηγορα απο οτι ωριμαζει. Να ειναι κα να ειμαστε καλα και ολα θα τα ξεπερασουμε.

Καλως γυρισαμε και  γυρισατε, καλως να συνεχισουμε να ανεβαινουμε την ανηφορα μας που λεγεται ζ ω η .

Να ειστε ολοι καλα φιλοι μου ,με εκτιμηση σουλα

2 Responses to “Και συνεχιζουμε……”

  1. agorafoviagr Says:

    Φίλη μου Σούλα, εύχομαι από καρδιάς ο Θεός να σου δίνει δύναμη και κουράγιο, σε εσένα, στο παιδί σου και στον άντρα σου🙂 Χαίρομαι που γύρισες. Λυπάμαι που είσαι, είμαι, είμαστε, μέσα στο καυσαέριο και στον σύγχρονο τρόπο ζωής που μας κάνει να μην ξέρουμε τι μας περιμένει με τόσα που ακούμε και βλέπουμε. Όμως επειδή έχουμε μάθει στα δύσκολα, αφού τα περνάμε μέσα μας, πιστεύω ότι θα πάνε όλα καλά!!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  2. soulaa Says:

    το κακο με μενα ειναι οτι δεν στενοχωριεμαι που γυρισα…αντιθετως ειμαι χαρουμενη. νιωθω οτι μου ειχε λειψει και ο ρυθμος της πολης αλλα και το καυσαεριο .σε ευχαριστω αγαπητε μου agorafovia για το ενδιαφερον σου ,σου ευχομαι να εισαι και συ καλα και καλο χειμωνα με υγεια να εχουμε ολοι. με εκτιμηση σουλα

Leave a Reply

