γιατι ντροπη;;;;

Τι σημαινει το παιδι σου να εχει αυτιστικα στοιχεια η να ειναι αυτιστικο;;  Μεσα απο τα χρονια που μεγαλωνω το παιδι μου ,διαβαζω, προσπαθω για το καλυτερο εχω γινει εξπερ και μπορω ανετα να ξεχωρισω αν ενα παιδι μοιαζει με το δικο μου.

 Βλεπω γονεις ομως που εχουν τα ματια τους ερμειτικα  κλειστα και κρυβονται πισω απο το δακτυλο τους, δεν θελουν να παραδεχτουν, δεν θελουν να πιστεψουν.

 Και εγω την περασα αυτη την φαση, γρηγορα ομως αφου βουτηχτηκα μεσα στις λασπες ως το λαιμο, απο αυτα που ακουσα, σηκωσα το κεφαλι και ειπα οκ , στο χερι μου ειναι να κανω το καλυτερο για το παιδι μου. Αν εμεις οι ιδιοι δεν αποφασισουμε να πορευτουμε με αυτα που εχουμε στα χερια μας και ζουμε σε εναν κοσμο που νομιζουμε οτι ολα ειναι τελεια τοτε δυστυχως το χασαμε το παιχνιδι.

Δεν ηταν ευκολο ουτε τωρα ειναι. Καθε φορα που ο Γιαννης θα κανει μια χοντραδα εγω ποναω, το μυαλο μου καιει, η καρδια μου σπαραζει, κρισεις πανικου με επισκεπτονται αλλα…………εγω ειμαι ακομα εδω εξω και προσπαθω.

Ποιος ο λογος αλλωστε να πω οτι ολα ειναι φυσιολογικα, αφου και εγω η ιδια το βλεπω οτι δεν ειναι.  Αν  καποιοι δεν το εχουν πιστεψει οι ιδιοι τοτε τι;;; Τι θα πουν στο παιδι τους οταν εκεινο καταλαβει την διαφορα;; Τι θα πουν στο παιδι τους οταν εκεινο γυρναει σπιτι χτυπημενο;;

Μερικοι βρισκουν πιο δυσκολο το να μιλησουν, στους συγγενεις, στους δασκαλους, στους φιλους. Νιωθουν ντροπη!!

Δεν ειναι ετσι ομως “συναδελφοι γονεις” δεν ειναι ντροπη αυτο που συμβαινει στα παιδια μας. Δεν ειναι ντροπη που δεν ειναι τελεια και πρεπει εμεις να τους εξηγησουμε τον κοσμο μας και να τα αφησουμε να μας εξηγησουν τον δικο τους.  Δεν φταιμε εμεις ουτε εκεινα για αυτο που συμβαινει.

Οταν δειτε την αληθεια ετσι οπως καθρεφτιζεται καθαρια μπροστα μας  και δουλεψετε με αγαπη,υπομονη και χωρις ταμπου, τοτε τα πραγματα θα ειναι πολυ πιο ευκολα για ολους.

Δεν ειναι τερατα, δεν εχουν θελημενη αρρωστια που την προκαλεσαμε εμεις. Ειναι απλα τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ  , του ιδιου Θεου μαζι με ολα τα αλλα . Ζητανε τα ιδια πραγματα με ολους μας  να ειναι αγαπητα και αποδεκτα.

Μην ντρεπεστε λοιπον  αλλα να ειστε περηφανοι γιατι ο Θεος διαλεξε εμας να μεγαλωσουμε αυτα τα παιδια. Ανοιξτε το μυαλο σας, βγαλτε τις παρωπιδες  σας ,πιστεψτε στις δυνατοτητες τους ,αγαπηστε την ιδιαιτεροτητα τους, ενημερωθειτε απο ειδικους ψυχιατρους πως θα δουλεψετε μαζι τους  για να γινουν μια μερα αυτο που ονειρευονται.

Ας τα αφησουμε να ανοιξουν τα φτερα τους ,τους αξιζει.

με εκτιμηση σουλα

7 Responses to “γιατι ντροπη;;;;”

  1. agorafoviagr Says:

    Ναι φίλη μου Σούλα!! Έτσι είναι. Δε χωράει καμία ντροπή από πλευράς γονιού για το παιδί του. Θα αποτελούσε εγωισμό για το γονιό να ντρέπεται επειδή το παιδί του έχει μια ιδιαιτερότητα. Εγωισμό, γιατί δε θέλει όπως σωστά λες την αλήθεια. Και όπως και πάλι σωστά λες, μη θέλοντας να δει ο γονιός την αλήθεια κατάματα, κάνει το ίδιο και στο παιδί. Δεν το βοηθάει, το παιδί ο γονιός όταν δεν το βλέπει με τις αδυναμίες που έχει. Σούλα φίλη μου, χαίρομαι, γιατί δεν το αφήνεις να σε πάρει από κάτω. Χαίρομαι για το θάρρος της γνώμης που έχεις. Χαίρομαι για την ειλικρίνεια που σε διέπει και για τον αγώνα που δίνεις με τρόπο αξιοπρεπή. Γνωρίζεις τι έχεις αλλά και πως να το χειριστείς. Λοιπόν, αυτοί οι γονείς που ντρέπονται για τα παιδιά που τους έδωσε ο Θεός, καλό είναι να μιλήσουν με κάποιον ειδικό. Για να μπορέσουν να βοηθηθούν, αλλά και να βοηθήσουν τα παιδιά τους. Φίλη μου, χαίρομαι που έχεις αυτή τη δυναμικότητα. Σε ευχαριστώ που μέσα από αυτό το μπλογκ, περνάς μηνύματα χρήσιμα για όλους μας. Για το Γιάννη, δε θα ντραπεί κανείς. Ούτε ο Γιάννης. Και κρίμα σε όποιον κάνει αυτό το παιδί να αισθανθεί άσχημα για αυτό που είναι. Είναι ένα παιδί με ψυχή και καρδιά. Μην του τη μαυρίσουμε την ψυχούλα του με τα κόμπλεξ μας. Στο χέρι μας είναι.
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  2. soulaa Says:

    ΅Σε ευχαριστω πολυ, για αλλη μια φορα φιλε μου εισαι κοντα μου να πεις την γνωμη σου ,σε ευχαριστω μεσα απο τα βαθη της καρδιας μου. με εκτιμηση σουλα

  3. agorafoviagr Says:

    Φυσικά φίλη μου και θα είμαι κοντά σου, γιατί, έχουμε και οι δυο μας κάτι κοινό. Κάτι που μας ενώνει. Ευαισθησία σε θέματα που αφορούν την ψυχική υγεία!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  4. ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ Says:

    Καλημέρα Soula!!!….τί να πώ δεν έχω λόγια να πώ κάτι έχω μείνει άναυδη…..μπράβο κοπέλα μου….είσαι αξιέπαινη…είμαι και γώ άτομο με ιδιαιτερότητα (ο συμπαθέστατος και πολύ καλός φίλος Agorafoviagr με ξέρει πολύ καλά και ξέρει πολλά για μένα….έχω κάνει τόσες επισκέψεις στο μπλόγκ του……) είμαι και γώ άτομο με αναπηρία…..και λυπάμαι που το γράφω…αλλά έτυχε στη ζωή μου να γνωρίσω και παιδιά που δεν είχαν την ίδια αντιμετώπιση από τους γονείς τους…έχω γνωρίσει παιδιά που οι γονείς τους τα είχαν αφήσει ή που τα κακομεταχειρίζονταν…και γενικά είχαν μια εντελώς απαράδεκτη στάση απέναντί τους και κάποια άλλα που είχαν δυστυχώς την απίστευτα κακή τύχη να τα κατηγορούν οι ίδιοι οι γονείς τους ότι φταίνε αυτά για τη κατάστασή τους κτλ,κτλ…..για μένα είναι πάρα πολύ σπουδαίο αυτό που κάνεις….κάνεις ακριβώς αυτό που χρειάζεται το παιδί σου του δίνεις αγάπη και στίριξη…αυτό είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις για τον Γιάννη…..εγώ είχα την τύχη να έχω γονείς που νοιάζονται για μένα και που ποτέ δεν με άφησαν….και που πάντα είναι κοντά μου….και με λυπεί να βλέπω τέτοιες συμπεριφορές από άλλους γονείς…(που δε σέβονται την ιδιαιτερότητα του παιδιού τους και που το βλέπουν μόνο σαν ένα πρόβλημα και τίποτε άλλο)…..αυτό με λυπεί αφάνταστα και ακόμη περισσότερο που ντρέπονται για την διαφορετικότητα του παιδιού τους….σαφώς και δεν έχουμε επιλέξει ούτε εμείς αλλά ούτε και οι γονείς μας αυτό που μας συνέβει έτσι;;…..δεν έφταιγαν ούτε οι γονείς μου αλλά ούτε και γώ για το ότι γεννήθηκα έτσι…δεν το ήθελαν αυτοί…..ούτε και γώ το ήθελα…. αλλά όμως είναι έτσι και δεν αλλάζει και ούτε και θα αλλάξει και ποτέ…..στην αρχή δε λέω με ενοχλούσε και πάρα πολύ αυτό (το ότι δε μοιάζω με τους άλλους ανθρώπους)….πιό μικρή μετά όμως το αποδέχτηκα και έμαθα να ζώ με αυτό….αυτό που ζητάω είναι να με αποδέχονται και οι άλλοι άνθρωποι όπως είμαι….και γι αυτό που είμαι….να μη με βλέπουν και να μη με κρίνουν μόνο από αυτό που βλέπουν εξωτερικά…βέβαια αυτό δυστυχώς δεν γίνεται πάντα…αλλά έχουν υπάρξει και άνθρωποι που με αποδέχτηκαν…….και χαίρομαι που υπήρξαν έστω και αυτοί οι λίγοι άνθρωποι….που με είδαν όπως είμαι….και σαν ένα κακόμοιρο ανάπηρο… όπως πολλοί άλλοι……Σου έυχομαι καλή δύναμη….και συνέχισε το σπουδαίο έργο σου…..Με αγάπη,Ηλιαχτίδα.

  5. soulaa Says:

    Σε ευχαριστω πολυ, ξερεις δεν ειμαι τελεια, εχω κανει και εγω λαθη,ουδεις τελειος. Εχω μαθει ομως οταν κανω το λαθος να κατεβαζω το κεφαλι και να ζητω συγνωμμη, ακομα και αν μπροστα μου εχω ενα παιδι. Οσο για την διαφορετικοτητα των ανθρωπων ,ειτε ειμαστε λευκοι, μαυροι, κιτρινοι, με συνδομα, με καποια ιδιαιτεροτητα………..ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ εχουμε μια καρδια που χτυπα και μια ψυχη στα σωθικα μας. Ολοι θελουμε και χρειαζομαστε αγαπη, ζεστασια ,ευτυχια και ειρηνη. Ειμαστε ολοι ανθρωποι. Να εισαι καλα και καλη δυναμη και σε σενα που ζεις σε μια χωρα που ειναι φτιαγμενη μονο για τους “τελειους”. Με εκτιμηση σουλα

  6. agorafoviagr Says:

    Φίλη μου soulaa, σου εύχομαι ευτυχισμένο το νέο έτος να είναι, με αγάπη και υγεία σε εσένα και στα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Με αγάπη
    Agorafoviagr

  7. soulaa Says:

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ 2008 ΕΥΧΕς ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΟΥΛΑ

Leave a Reply

